למה חברות ועסקים צריכים חזון?

קראנו לחדר ההשראה שלנו סול. ולמה? מכיוון שהשמש מאירה את האופק והמרחבים המשתקפים מהחדר..
חלל עבודה משותף ברחובוח

חזון הוא הצהרה על העתיד הרצוי של חברה או עסק.
הוא מתאר את המטרות והיעדים ארוכי הטווח של הארגון ומספק כיוון ועידוד לעובדים, ללקוחות ולמשקיעים.

ישנן סיבות רבות מדוע חברות ועסקים צריכים חזון :
1) חזון עוזר לארגון להתמקד במטרותיו ולשמור על מוטיבציה.

כאשר העובדים יודעים מה החברה מנסה להשיג, הם יכולים לעבוד יחד כדי להשיג את המטרות הללו.

2) חזון עוזר לארגון למשוך ולשמר עובדים מוכשרים. אנשים רוצים לעבוד עבור חברות שיש להן חזון ברור ומעורר השראה.

3) חזון עוזר לארגון לבנות מותג חזק. כאשר הלקוחות יודעים מה מייחד את החברה, הם נוטים יותר לבחור בה על פני המתחרים.

4) חזון עוזר לארגון למשוך משקיעים. המשקיעים רוצים להשקיע בחברות שיש להן פוטנציאל צמיחה לטווח ארוך.

חזון הוא חלק חיוני מכל ארגון מצליח. הוא מספק כיוון, מוטיבציה והשראה לעובדים, ללקוחות ולמשקיעים.

על ידי הגדרת חזון ברור ומעורר השראה, ארגונים יכולים להגדיל את הסיכויים שלהם להצלחה לטווח ארוך.

להלן מספר דוגמאות לחזונות של חברות ועסקים מצליחים:

*גוגל: "לארגן את כל המידע בעולם ולהפוך אותו לנגיש ושימושי לכל אחד."

אפל: "ליי